Skistar 100116


I lördags packade jag, David, Daniel och Alexander in oss i bilen och åkte på äventyr till Tolvmannabacken i Kisa! Grabbarna ville värma upp lite inför Åre-resan och jag följde med för att David så gärna ville det...

 Snowboard-munderingen på!

Jag hade inte stått på ett par skidor på sju år och var minst sagt ringrostig... Och jag fick som väntat kramp i vaderna redan i liften, haha. Jag hade glömt bort vilket tortyrredskap ett par pjäxor faktiskt är...

Åkningen gick inget vidare. Smärtan i vaderna släppte aldrig ordentligt och jag var ganska rädd och vågade inte släppa på ordentligt. Men det var riktigt kul att åka igen ändå, jag har saknat det! Så lite trist är det att jag inte ska med till Åre samtidigt som jag nog inte vill åka med det gänget... Dom skulle nog lessna på att vänta på lilla mig hela tiden ;) 

Alexander


David tar igen sig lite



Även jag ser lite tacky ut ibland...


Lunch! Väldigt näringsrik sådan...


Summa summarum: Det var en trevlig dag även om jag inte tillbringade riktigt så mycket tid i pisterna som jag kanske hade velat/önskat... Mitt mål är i alla fall att kunna följa med till Åre nästa år och innan dess ska jag banne mig ligga i hårdträning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0