Samma nätter väntar alla

Det blev som väntat en mycket trevlig, och lugn, natt på jobbet. Bra arbetskamrater spelar verkligen stor roll när man jobbar nätter. Vi pratade om bíologiska klockor som tickar på 150 (200 för min ssk-kollega som är lite äldre än mig), vi satt och tittade på Hemnet och drömde om fina höstgårdar och skrattade åt gräsliga inredningar och så blev det lite mjukporr med Kevin Costner också... *skrattar* Det är inte klokt vilken skit dom visar på TV på nätterna!
Vi är samma gäng i natt igen, det känns bra. Och det lär vara ganska samma på patientfronten också så det lutar åt ytterligare en lugn natt. Det är nog bra det för jag är ganska groggy i huvudet. Sömnen funkar inte riktigt som den ska just nu känner jag men det gör faktiskt inte så mycket. Just nu längtar jag inte tillbaka till dagstressen på avdelningen överhuvudtaget!

Om en timma kommer baby hem, wiiie <3 Han har varit i Uppsala en sväng för att fira sin syster som tagit psykolog-examen. Grattis till henne :) Och på grund av jobb osv så har vi inte setts sen i onsdags, I miss him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0