Post weekend

Jadå, jag lever! Det är bara så att jag faktiskt haft ett liv i helgen, därav den dåliga uppdateringen :) Lördagens äventyr i skidbacken samt middagen hos Erik och Elina ska jag försöka skriva om under dagen, måste bara redigera en jäkla massa bilder först..

Igår hade jag och David en slapp dag. Först sov vi till typ halv 12, sen åkte vi till Norrköping och på kvällen såg vi Avatar :) Jag ska erkänna att jag var rätt negativt inställd till den men gosh vad bra den var! (Dock kanske något förutsägbar och dom hade nog kunnat kapa bort några minuter här och där för den var nästan lite för lång). Nu funderar jag och David på hur vi ska gå till väga för att odla svans och bli turkosfärgade...

I natt är det jobb-dags igen och innan dess ska jag helst hinna städa lite här hemma. Första stoppet blir dock duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0