Nightlife

Japp, då har jag påbörjat mitt nattsuddande igen då. Jag är måttligt road. Och trött. Sov alldeles för lite på dagen idag så det kommer bli en tuff natt...längtar redan hem till sängen och då är jag inte halvvägs genom det här passet än! Snark..

På lördag ska jag göra något jag inte gjort på 7 år. Jag ska åka skidor! David ville åka till Tolvmannabacken och värma upp lite inför sin Åre-resa och tjatade med sig mig. Hua...Hur ska detta gå? Jag har som sagt inte varit i närheten av ett par skidor på 7 år... När jag var yngre åkte vi till Sälen minst en gång per år så visst har jag skidvana men det är ju knappast något som sitter i ryggmärgen liksom. Jag tvivlar på att jag ens kommer ta mig upp i liften! *skrattar* Det känns som att det finns en överhängande risk att jag får tillbringa resten av helgen på ortopeden med diverse benbrott... Kanske borde strunta i åkandet och bara följa med som sällskap istället, heh..
Jag lovar att avlägga rapport om hur det gick sen i alla fall :)

Jahopp, en timma kvar tills runda nr 2. Gäsp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0