Music non stop

Idag kom jag till en liten insikt. Det ni.
Jag har sedan jag skapade den här bloggen haft lite ångest över hur jag ska använda den. Att bara skriva vardagligt dravel om mitt liv är ju inte så spännande för andra att läsa och det är inte så roligt att skriva om heller. Men nu verkar det som den helt naturligt börjat ta riktning mot musik och eftersom att det är något som ligger mig varmt om hjärtat så är det ju självklart att det ska bli mitt tema! Så från och med nu kommer bli det bli mycket musikvideos, recensioner av olika slag samt allmänt babblande om musik och dess utövare. (Även om ni kommer få stå ut med en del ego-bilder, shopping-utläggningar och allmänt gnäll fortsättningsvis också).
I hope you will enjoy it! :)


Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Jag är inte förvånad :D Och inriktningen passar bra med bloggens namn ;)

2010-01-26 @ 17:14:53
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial/
Postat av: Carina

Nej, det underlättare valet lite, det måste jag ju erkänna ;)

2010-01-26 @ 17:16:25
URL: http://wallofsound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0