Lazy monday

Idag är det en riktig slö-dag. Jag är jättetrött efter ha jobbat hela helgen och jag sov katastrofalt dåligt i natt. Det är tur att mina patienter är snälla och beskedliga och inte kräver så mycket av mig...
Imorgon är jag ledig (= Grey's-maraton! Vad annars?) och på onsdag går jag på mina nätter. Jag brukar ju tycka om att jobba nätter men dn här gången känns det lite segt. Mina natt-perioder har kommit för tätt nu sista halvåret, jag hinner knappt återhämta mig :/

Och igår fick jag reda på en mycket tråkig sak. Vecka 10 ska David åka till Åre med lite kompisar. Det i sig gör ingenting alls, lite tråkigt att jag inte kan följa med bara pga jobbet. MEN den 10/3 (onsdagen v 10) spelar kent i Linköping och det var meningen att jag och David skulle ha sett dom tillsammans... David hade dock helt glömt bort detta när dom bokade stugan så nu befinner han sig som sagt i Åre den dagen. Så just nu är jag lite sur och väldigt ledsen över detta (detta är huvudorsaken till min dåliga sömn i natt)Jag har verkligen sett framemot att se dom tillsammans med honom. Just nu förknippar jag kent med för mycket tråkiga minnen från Eskilstuna-tiden och jag vill verkligen skapa mig nya fina minnen tillsammans med den person jag älskar. Men så blir det inte. Och det känns verkligen helt bläh.

Istället får systeryster följa med, det får bli min 18-årspresent till henne. Så visst det blir ju bra. But still - bläh! :(


Kommentarer
Postat av: Billie

Hah, timing is your friend ^^

Jag tycker vi borde dra ihop ett gäng och bara ha det jättekul sen i vår/sommar. Hade varit kul att fixa enreunion med eliten <3

2010-01-12 @ 00:41:18
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0