Jag fryser!

Okej, nu börjar jag bli förbannat jävla trött på den här kylan!! Nu har jag varit på jobbet i 2½ timma men jag hr fortfarande inte tinat upp helt. Sanslöst. Jag vill ha sol och värme nu genast!
Varit en kaotisk morgon dessutom. 1/3 av personalstyrkan var sena till jobbet pga tåg&buss-förseningar... Det är ett helvete att vara beroende av kollektivtrafiken en sånhär vinter, ingenting fungerar som det ska! Nu hoppas jag att Östgötatrafiken fixar till sina fordon till nästa vinter...

Nu tar vi ett djupt andetag och samlar ihop oss inför rond och sen håller vi tummarna för att resten av dagen flyter på utan några större incidenter. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0