Fredag morgon kl 06:15

Vissa nätter är verkligen bättre än andra. Har haft en väldigt lugn natt igen men har haft mycket trevliga kollegor så vi har pratat och skrattat bort tiden riktigt bra :) Nu är det ca 40 min kvar tills jag får åka hem till sängen. Men det blir ingen lång tupplur. Klockan 14 hämtar mamma upp mig och sen blir det tillbaka till US, som besökare denna gången dock. Mamma ska vara med i nån studie på hörcentralen och vill ha med mig som sällskap och guide och snäll som man är så ställer man ju upp även om man kommer vara zombie-lik...snark...

Och imorgon är det visst lördag... börjar bli rejält nervös för skidåkningen nu, hur kunde jag bli inlurad på detta? Överlever jag dagen så blir det iallafall en mycket trevlig kväll. Middag hemma hos Erik och Elina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0