Den sista mohikanen

Det rök några cm på håret idag. Vi konstaterade att jag inte inte klippt mig på över 2 månader, hoppsan... Inte konstigt att det kändes lite vildvuxet, heh.
Det är min frissa som stylat håret  denna gången därför ser det inte riktigt ut som det brukar. Men jag måste säga att hon börjar få in snitsen på det! (Trots att hon fuskade och använde Dust it...tsss). Synd att hon inte har så många fler kunder att öva mohawk-tupering på *skrattar*

Nu återstår bara lite hårfärgning i helgen sen känner jag mig hel igen :) Jag är förresten lite sugen på att bleka håret på sidorna och färga det i nån rolig färg. Eller kanske bara bleka det vitt... Frågan är bara om jag kommer orka underhålla det? I doubt it... Det är så mycket smidigare att bara kleta på svart färg var 3:e vecka liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0