Dagens skörd

Här kommer då resultatet av dagens shopping :)

Första anhalten blev Stadium. Där inhandlades ett par skor från Reebok för 799 kr (ord. pris 1199 kr). Väldigt Carina-iga och väldigt sköna :)



Byxor för 249 kr samt 2 linnen för 99 kr/styck. Allt från Soc.


Sport-BH för 149 kr samt en vattenflaska 39 kr. Den är rosa och fin fast det syns dåligt på bilden.


Sen blev det en sväng på H&M. Kom därifrån med lite tråkiga, men ytterst nödvändiga, saker. Svarta mjukisbyxor (David har tvingat mig att köpa nya, mina gamla är tydligen in sexiga nog ;)) och lite underkläder. Strax över 500 kr stannade den notan på, kul...



Sen avsluade jag med att köpa lite "roliga" saker också. Ett par fulsnygga byxor från Bik Bok för överkomliga 99 kr samt ett midjeskärp från Lindex, även det 99 kr. Plus ett gäng hårsnoddar, jag vet inte vart jag gör av mina...

Allt som allt spenderade jag som sagt drygt 2500 kr, väl investerade pengar den här gången! Men nu har jag nog uppnått min shopping-kvot för denna månaden är jag rädd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0