Carina vs godiset 1-0

Jag vann kampen mot godissuget igår, I'm so proud over myself! Kanske kan jag faktiskt lyckas denna gången!? :) (Imorgon kommer det dock bli tufft - ledig hela dagen med massa Greys Anatomy... Då hör lite Coca Cola och godis till...)

Idag har jag semester - sweet! Dagens planer består av att snart ta mig tillbaka till Norrköping, sen fika med Viktor och planera våran Gbg-resa i februari (vi ska hälsa på Malin och parta loss!) och senare ikväll kommer baby och då ska vi äta och mysa :) Blir nog en bra dag!

Och seriöst - ska det aldrig sluta snöa!? Jag längtar till våren nu... Börjar bli trött på att behöva luffsa runt  moonboots och 10 lager kläder. Jag har ju massa nya snygga skor jag vill använda damn it! (Och jag vet att jag inte har någon rätt att klaga egentligen, jag har ju längtat efter en vit vinter...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0