100129

Bara 1,5 timmar kvar sen är även denna natten slut. Sen väntar en ledig helg, så skönt! Jag ska sova massor, känns som att har år av sömn att ta igen.. Sen gör jag min sista natt måndag till tisdag sen får jag tillbaka mitt liv igen! Fast jag kommer sakna nätterna och trevliga sällskapet. Det är trots allt lite lugnare och behagligare här nattetid..
I natt har vi roat oss med att skratta åt Robert Gustavsson samt kollat på Sleepy Hollow. När vi inte har försökt lugna ner ett gäng oroliga patienter. Det är tydligen fullemåne på väg, den har tjuvstartat lite här tror jag...

Hoppas ni får en trevlig start på dagen. Hörs igen vid 14-tiden när jag, förhoppningsvis, tagit mig ur koman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0