100120

Natt 4 avklarad. Lugn även den, fast med lite pyssel så tiden gick ganska fort. Har nu haft hand om min första sinustrombos så nu är det bara trombolys kvar sen är jag en fullfjädrad stroke-syrra! (Vi kan ju låtsas det i alla fall...)
Mycket skvaller i natt igen. Jag fattar inte hur folk får reda på allt, jag är ju verkligen helt efter.. Haha. Vi konstaterade i alla fall att det måste vara nått i luften på avdelningen/kliniken, det bildas par på löpande band. Det börjar bli lite Grey's Anatomy-likt, hihi.

Är som vanligt helt förstörd i huvudet efter för lite sömn. Resten av eftermiddagen tillbringas i soffan med lite Grey's, ska påbörja säsong 4 nu :) Sen måste jag nog tyvärr masa mig ut en sväng och köpa lite mat till mig och David sen... Hemkörning av matvaror vore rätt sweet just nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0