100101

År 2010 har jag inlett på jobbet, vad annars liksom? Kvällspass så jag har nu drygt 3 timmar kvar tills jag får gå hem och ha ledig helg. (Jag behöver väl inte ens säga att jag var sådär munter över att behöva gå till jobbet idag..) Har varit en toklugn kväll hittills och klockan tickar fram i snigeltempo, arrrgh!

Gårdagskvällen var trevlig men jag var alldeles för trött och höll på att somna i soffan efter 12-slagt. Så kl 01:15 tackade jag för mig och gick hem och sov. Gudomligt skönt. Längre rapport om vårat firande kommer imorgon eller så. När jag orkar. Och kan slita mig från Greys.. (Det är tur att David har massa att måla i helgen så jag med gott samvete kan gräva ner mig i soffan och drömma mig bort lite...)

Nähä, kvällsfika någon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0