Vägen till beachbody 2010: etapp 1

Ja, idag tog jag mina första stapplande steg mot en snyggare, sundare kropp! 30 min/8 km på nån crosstrainer-liknande mojäng blev en lagom mjukstart och nu känner jag mig riktigt taggad att fortsätta! På onsdag ska jag på en 40 mins gyminstruktion för att få hjälp att verkligen komma igång sen finns det verkligen ingen återvändo.
Jag är riktigt stolt över mig själv som äntligen börjat ta tag i mig själv, innan det är för sent...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite lunch (känns ovant på en ledig dag, normalt sett skulle jag precis ha ätit frukost..). Resten av dagen blir nog ganska slapp. Är på shoppinghumör men mitt bankkonto är inte av samma åsikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0