Shoppingresultat från Göteborg

Självklart blev det en del shopping i Göteborg, lite mer än vad jag hade tänkt mig till och med...
Vi började med en tripp till Shock där jag skulle inhandla ett par svartvit-randiga byxor som jag spanat in så länge. Till min besvikelse fanns dom dock bara i strl XS, L och XL och det var en utgående modell hos tillverkaren. Snyft! Som tur var dämpades min besvikelse ganska snart när hittade dessa underbara skor till halva priset!

Det är ett par Minx Boots från Fantasy Shoes/Pennangalan som jag spanat på såååå länge nu men inte kommit mig för att köpa (mest för att tillverkaren är kända för sina knasiga storlekar och jag helst vill prova skor innan jag köper dom). Men nu fanns dom sagt på Shock för det helt humana priset 525 kr. Så då var den förmiddagen räddad :)


På Shock köpte jag dessutom ett par strumpbyxor och ett par hårspännen :)
Sen gick vi vidare till Weekday och där blev det mer shopping. Dom hade den bästa rean jag någonsin varit på, rena himmelriket. Hade jag haft strl 28 i Cheap Mondays istället för 29 så hade jag kommit hem med en hel drös byxor... (tyvärr var strl 29 utrotningshotat). Istället blev det en tröja samt en kjol för 130 kr - tillsammans! Jag hade lätt kunnat handla en massa annat där också men jag var duktig och undvek att shoppa upp alla mina pengar...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0