Så trött..

Jag är så trött, i både kropp och huvud. Det har varit en del att göra på jobbet idag, inte hysteriskt mycket men vi har hållt oss sysselsatta hela kvällen. I vanliga fall skulle jag inte vara speciellt påverkad av det men jag befinner mig fortfarande i natt-lunket tror jag så jag känner mig helt slut just nu... Måste bita ihop imorgon också men på tisdag är jag ledig och då kommer jag parkera mig i soffan hela dagen tror jag...

Och jag måste få ge mig själv beröm nu innan jag går och lägger mig. I måndags började ju som bekant "mitt nya liv" igen (januari gick ju åt skogen) och det har gått jättebra! Det har blivit 2 vändor till gymmet, en promenad till jobbet, inget godis och ingen läsk. Jag stod emot glasstårtan som serverades på jobbet igår till och med :) Unnande mig dock en brownie samt en halv pizza igår kväll, men det känns ok eftersom att trots allt var lördag. Jag är riktigt stolt över mig själv! Veckan som kommer nu kommer dock inte bli riktigt lika bra... Hinner bara till gymmet på onsdag och eftersom att jag ska till Gbg och festa i helgen lär det ju bli bakissvull på söndag med både chips, godis och cola... Det får bli hårdkörning veckan där på sen.

Nu kallar sängen på mig. 6 dyrbara timmars sömn måste inkasseras innan det är dags att infinna sig på jobbet igen. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0