Ont, det gör ont, det gör ont

Jag känner mig helt mörbultad i kroppen efter min lilla svängom på gymmet igår. Jag har ont i varenda muskel känns det som, inklusive ett gäng jag inte ens visste jag hade... Och jag är precis lika slut i huvudet. Vet inte vad det varit med mig den här veckan, jag har känt mig så ofokuserad på jobbet. Jag brukar ha väldigt hög stresstolerans men just nu verkar den vara körd i botten och jag har ingen struktur på något känns det som.. Nattarbetet har nog slitit mer på mig än vad jag trott (och vill erkänna...). Nu måste jag bara bita ihop en dag till sen blir det Göteborg och lite "avkoppling" i alla fall. Ska bli skönt att komma iväg lite, jag behöver det känner jag...

Ikväll vill jag starkt propagera för att de som orkar håller sig vakna och slår på SVT2 kl 22:45. Då visas Anton Corbijns fantastiska film 'Control' som handlar om Joy Division-sångaren Ian Curtis. A must see!
(Själv kommer jag tyvärr att sova då, klockan ringer lite för tidigt imorgon...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0