Och så andas vi ut

Så var jobbhelgen äntligen till ända.. Känner mig helt slut, det har varit full fart hela tiden! Vi har blivit så förslappade under hösten så krafterna tar slut direkt när man får lite att göra. Det positiva är dock att det är så mycket roligare på jobbet när det rör på sig. Nu börjar allt kännas som vanligt igen.

Imorgon är jag ledig och då är det tänkt att jag ska träna, tvätta och packa. Kommer vara hemifrån onsdag-söndag... Får se hur det blir med tränandet dock, jag tvivlar just nu på att jag orkar ta mig ur sängen klockan halv 8 imorgon..

Nu bakar David en kladdkaka så snart blir det att gosa ner sig i soffan med den i högsta hugg. Det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0