Nu jävlar!

Mitt nyårslöfte är ju som bekant att ta tag i mig själv - leva sundare och börja träna. Januari gick åt helvete... Jag försökte tappert innan det var dags för nattpassen och då sprack allt. Men nu är det februari och nya tag! Inget godis, inga chips, ingen läsk förutom på lördagar och nu till en början ska jag försöka hålla mig ifrån det då också... (good luck). Imorgon ska jag dessutom ta mina första stapplande steg på gymmet. Det kommer bli en mycket spännande upplevelse. Men jag är jävligt peppad! För första gången någonsin så har jag motivation till att börja träna och försöka lägga om min kost. Det är ju ett bra första steg i alla fall. Sen kommer det bli en del bakslag på vägen, det vet jag.

Nu ska jag ta och röja upp lite här hemma innan Jannica dyker upp. Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0