It's just a question of time (...and money)

Jo, såhär är det. Den 17 februari kommer Depeche Mode göra en spelning i legendariska Royal Albert Hall. Det är en välgörenhetskonsert där alla intäkter kommer gå till en fond för cancersjuka tonåringar. Som del av detta har klocktillverkaren Hublot tillverkat 12 stycken specialdesignade klockor som kommer att säljas på auktion. Även dessa intänker kommer att skänkas till fonden. Varje klocka representerar ett av DM's 12 album, där skivomslaget helt enkelt pryder urtavlan. Dom är kolossalt snygga, kolla själva! (Lägger upp dom som miniatyrer eftersom det tar mindre plats. Jag råder er alla att klicka på dom ni ser urtavlorna ordentligt :))

                           

 

                           

 

                          
Personligen är jag mest sugen på Violator, Speak and spell och Playing the angel (nr 7, 1 och 11) i nämnd ordning, men skulle jag kunna tänka mig att vara ägare till vilken som helst av dom!
Hade jag varit ekonomiskt obunden hade jag lätt lagt bud på flera stycken, men nu lär dom gå för bra många tusen kronor så jag får nöja mig med att drömma lite...

Om någon är sugen på att buda så går det bra att göra via DM's hemsida mellan den 8 och 24 februari :)


(Information samt bilder är hämtat från www.depechemode.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0