Computer love

Jag var ett riktigt klant-arsle och glömde strömkabeln till datorn hemma hos David igår och min dator har kass batteritid (typ 1 timma) så därför har det varit lite tyst senaste dygnet. Och sladden kommer inte förrän vid 20-tiden ikväll... Jag sörjer mest att inte kunna lyssna på musik :/ Och att inte ha datorn igång överhuvudtaget.. Den är ju mitt sällskap på dagarna!

Idag har jag varit ledig, såååå skönt! Jag var verkligen helt förstörd när jag gick hem från jobbet igår, jag tror aldrig jag varit så trött efter en jobbhelg faktiskt :S Mina arbetskamrater var oroliga för mig, dom tyckte att jag såg så blek ut, haha. Nu har jag i alla återhätmat mig :) Har lunkat runt här hemma i lugn takt idag. Kollat på lite Grey's och sen varit nere en sväng på stan och köpt en kjol inför helgen :) Snart ska jag tvätta och laga mat och vid 20 kommer David som sagt och då ska vi mysa lite. Vi hinner knappt ses nått den här veckan :(

Imorgon ska jag till gymmet och få hjälp att komma igång ordentligt, yeha! Ser fram emot det, ska bli skönt att kunna träna ordentligt fram över. Och jag är så stolt över att kunna gå in en mataffär utan att köpa massa onyttigheter, hihi :D Ikväll ska jag dessutom äta FISK! Och jag tycker verkligen inte om fisk... Ska dock belöna mig själv med en semla sen när David kommer...

Och på fredag är det äntligen dags för Göteborgs-trippen. Jag är pepp som fan! Det var så galet kul senast vi var ute så jag har höga förväntningar :)

 

Nu ska jag utnyttja resten av min batteritid till att kolla FB och Bilddagboken och alla andra livsviktga saker. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0