And it burns burns burns...

Så, hur botat man halsbränna på bästa sätt? Ja inte är det genom att dricka apelsin-juice och té innan sänggång, det borde ju jag om någon veta... Jag måste komma ihåg att bunkra upp med lite Ranitidin hemma hos David också..

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka ladda krafterna inför morgondagen. Även om det var ganska lugnt på jobbet ikväll mot hur det varit sista veckan så är det fortfarande tungt.. Måtte dagen gå fort!

 

Innan jag stänger av datorn tänkte jag dela med mig av mitt favorit-klipp på youtube. Det är en fantastisk norsk kille vid namn Lasse som ligger bakom detta klipp. När man ser det ska man ha i åtanke att han varken kan spela piano eller trummor egentligen... Riktigt häftigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0