100224

Idag har jag vårkänslor (!!!) Det måste bero på att solen skiner och termometern visar plus-grader.. Att det fortfarande är över en halv meter snö ut, det försöker jag glömma bort..

Just nu sitter jag och fördriver tid tills jag ska bege mig mot tåget. Ännu en kväll på jobbet väntar. I natt drömde jag "mardrömmar" om försvunna blododlingar... Det är nog ett tecken på att det varit lite för mycket senaste veckan. Hoppas det lugnar ner sig lite snart. Det skulle vara trevligt om det kunde vara lite "lagom" för en gångs skull. Jag hoppas i alla fall att resten av veckan går fort. I helgen ska jag och David till Tidaholm och hälsa på hans föräldrar och klappa hundar. Det ska bli supermysigt, jag har inte varit där sen i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0