100223

Jag har verkligen ingen karaktär, det är pinsamt! När klockan ringde 20 över 7 i morse så tänkte jag snabbt genom den kommande veckan och insåg att detta var enda chansen till sovmorgon. Så av med alarmet och somna om. Med andra ord - det blev inget gymbesök idag... illa!
Just äter jag en delikat frukost bestående av äggmacka och Yoggis ljuvliga strawberry cheesecake-yoghurt. Den är verkligen helt gudomligt god! Sen blir det en sväng i duschen innan det är dags att äntra tvättstugan. Jag har visst några ton disk som väntar på mig också. En ytterst spännande dag väntar med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: Nej vi tog den utan att ha sett den först. Vi tyckte att det var en sån chans att vi inte ville att nån skulle ta den innan oss! =)



Tänkte göra det i helgen när vi var i Värmland men då hade de som bor där nu inte tid att visa oss den. =(

2010-02-23 @ 11:27:37
URL: http://kexor.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, lite "chansning" är det väl. Men eftersom lägenheten är nybyggd (inflyttning nov 2008) så antar vi att det är väldigt fräscht! =) Och Ante har ju ritat upp lägenheten i 3d så vi har iaf en uppfattning om hur den är. Haha.. =)

2010-02-23 @ 13:03:29
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0