100218

Kvällen förflöt ganska ba igår ändå... Pratade med mamma och hon berättade att Fanny somnade in på sin favorit-kudde och att allt hade varit väldigt fint och fridfullt. Jag fäller fortfarande lite tårar till och från men det känns ändå skönt att veta att hon har det bra nu.
Jag och David åt äppelpaj och tittade på Control, det kändes som en ganska bra tröst.

 

Idag går jag runt och snorar och nyser oavbrutet. Förkylningen är iallafall på tillbakagång nu och jag känner mig inte riktigt lika matt i kroppen längre så imorgon blir det back to work.

Eftermiddagen ska jag ägna åt att städa, det ser ut som ett världskrig hemma hos mig just nu... Och när det är klart ska jag belöna mig med lite Grey's Anatomy (såklart!). Införskaffade säsong 5 idag, jag kunde inte hålla mig tills lönen kommer nästa vecka.. (vilket jag ekonomiskt sett borde ha gjort..hrm...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0