100216

Jag är sjuk. Jag hatar att vara sjuk och är det ytterst sällan men idag kan jag bara inte ignorera det faktum att min hals gör förbannat ont och att jag får hjärtklappning av att gå upp för en trapp... Har kurerat mig med panodil och ipren hela dagen och klarade av att jobba fram till 13:30, sen fick det bli hemgång. Imorgon blir det sängen hela dagen så jag är kry inför helgen i alla fall.
Just nu är jag hemma hos mamma&pappa för att bli utfodrad :) Tänkte ägna kvällen åt att hänga i soffan och gå genom bilder från helgen och knåpa ihop ett litet inlägg. Bilddagboken behöver också uppdateras... Jag blir andfådd bara jag tänker på det, hua... Måste nog ringa och beklaga mig för David lite sen, han brukar ju alltid kräva så mycket uppmärksamhet och sympatier när han är sjuk, nu får han banne mig ge mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0