100202

Så var nätterna avklarade för denna gången. Det ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten samtidigt som det känns lite tråkigt. Har haft så trevliga och roliga arbetskamrater så nätterna har bara rusat förbi :) Ska göra 2 nätter i mitten av april tror jag det är sen hoppas jag att det inte blir förrän i maj eller så. Jag känner att jag behöver få hinna vända tillbaka dygnet i lite mer än en dryg månad denna gången.

På agendan idag stor filmmys ikväll med Jannica. Det är nog snart ett halvår sen vi träffades så det ska bli väldigt trevligt :) Just nu befinner jag mig i Linköping, ska äta lite frukost nu och sen får vi hoppas att tågen vill skjutsa hem mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0