Tionde december

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Mitt i morgonbestyren ringer dom från jobbet och undrar om jag kan jobba natt istället för kväll och det tackade jag inte nej till. Det passar mig ypperligt av flera anledningar. Så istället för att traska iväg till jobbet så skjutsade jag David till jobbet och passade sedan på att uträtta diverse ärenden (julklappsinköp åt mamma och så fick hemmet en liten julklapp också :))
Nu borde jag vara smart och gå och lägga mig och sova en stund men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna somna så jag borde ta tillfället i akt och städa lite. Men även där känner jag mig själv alldeles för väl - jag kommer hamna i soffan och tittar på Criminal minds istället (vilket i och för sig känns som en lagom uppladdning inför natten).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0