Snapshot Stockholm

Förra helgen besökte jag, mamma och Emma, traditionsenligt, Stockholm International Horseshow. Precis som förra året så åkte vi upp på lördagen och inledde våran helg med ett besök hos Hera och hennes nya ägare. Även i år fick vi lite tårar i ögonen när vi fick se vårat fina lilla troll. Hon var lurvigare och sötare än någonsin tidigare och såg ut att må alldeles ypperligt. Men ack vad vi saknar henne ibland...
Sen for vi inåt stan för lite shopping. Jag lyckades hålla mig i sticket riktigt bra och köpte nästan bara nödvändiga saker... När affärerna bommade igen för dagen så blev det en kortare vila på hotellet och sen gick vi till en mysig liten restaurant och åt tapas och drack Irish coffee och kvällen avslutades sedan med godis och film på hotellrummet.
Söndagen tillbringades sedan i Globen, som vanligt med hoppning, dressyr och avslutningsshow på schemat och även i år var det mycket trevligt. Och nästa år är vi garanterat tillbaka igen!

Jag var inte allt för aktiv med kameran men här kommer lite bilder i alla fall.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0