Sleep the clock around

I morse vaknade jag av att mobilen ringde - ringde som i telefonsamtal och inte alarm. Jag hade försovit mig till jobbet... Hoppsan hejsan... Jag har ALDRIG försovit mig tidigare så det var minst sagt aningens jobbigt. Jag studsade upp ur sängen i ett rasande tempo och inställde mig på jobbet på nolltid (eller i alla fall 35 minuter efter samtalet vilket är rätt imponerande). Resten av dagen färgades såklart av detta, jag låg ca 40 minuter efter hela dagen kändes det som...

Ikväll har vi farit runt på IKEA, Ljusexperten och K-Rauta och nu monteras det taklampor för fullt - äntligen!
Och jag ska montera ihop en Helmer till badrummet. Och sörja - återkommer till detta lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0