One day where every hour could be a joy to me

Har ägnat dom senaste timmarna åt att titta på Ultravox videos (fick 'The best of Ultravox (sound&vision)' i julklapp) och sitter nu här med ett stort leende på läpparna och känner mig helt varm i hjärtat. Jag vet att jag sagt förr att jag älskar deras musikvideos, dom är helt makalöst bra, och nu har fått ytterligare några favoriter.
Sen måste jag säga att den här lilla "filmstunden" väckt en del tankar och funderingar...

* Vem var det egentligen som låg bakom videoidéerna, för även om dom är bra så är dom ju smått absurda...
* Varför fimpade Midge mustaschen? Något motvilligt måste jag säga att den var rätt sexig...
* Och apropå det, varför övergav dom 30tals-looken? 80tals-looken var ju aldrig någon hit, inte på någon....
* Och slutligen - varför kunde jag inte vara född ca 20 år tidigare så jag fick uppleva detta "på riktigt"?




Hur glad blir man inte av detta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0