Jul 2010

Såhär några timmar in på juldagen så är det väl läge att summera julen 2010 (i ord, bilder får vi ta om ett par dagar)
Den där riktiga julkänslan infann sig aldrig riktigt, jag börjar nog bli vuxen nu... Men trots det, samt det faktum att jag avslutar dagen med nattarbete, så har jag haft en bra dag. Inledde traditionsenligt med familjefrukost med varm choklad och vispad grädde (i år hoppade jag dock över grötfrukosten i stallet, mamma tyckte att det var bättre att jag sov) sen bröt vi rutinen lite och delade ut julklapparna redan vid lunch. Fick massa trevligheter av mamma&pappa och mina kära syskon - en blender, parfyrm, smink, kläder, pengar, skivor, bok bland annat. Efter julklappsutdelningen piffade vi till oss lite, sen blev det en omgång monopol (Micke spöade skiten ur mig och Emma) och sen lite Kalle Anka och matfix innan släkten trillade in. Då stod massor av mat och julklappsspel på agendan innan jag vid halv åtta tiden halkade iväg mot Linköping och jobbet. Och det måste jag säga att det var ganska motigt att säga hejdå till alla när stämningen var som bäst, but that's life.

Och nu sitter jag här på jobbet och har det ganska behagligt. Och är väldigt trött, längtar hem till sängen...

Hoppas ni haft en fin julafton och får en fortsatt fin julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0