I buy myself happiness

Även föregående natt förflöt i tämligen stilla mak. Lite småpyssel så att vi inte segade ihop allt för mycket men absolut ingen stress. Men nu är julen över och alla börjar söka för sina krämpor igen så på onsdag skulle jag tippa på att avdelningen är fullbelagd igen och tempot blir lite högre.

Idag har jag sovit alldeles för lite och sen har jag ränt runt på stan med mamma i ett par timmar. Ingenting botar nattjobbsbaksmälla så bra som shopping nämligen! (Dessutom är jag lite smådeppig just nu eftersom att David är borta, det är alldeles för tyst och tomt hemma....) Som vanligt var det mest skräp och alldeles för mycket folk på rean men några påsar fick jag allt med mig hem.


Sängkläder från Hemtex, toarullshållare och plastmuggar från Lagerhaus, svarta Cheap Mondays samt linne, kofta, tunika, kjol och lite accessoarer från Gina Tricot. Och det fina med det hela var att jag hade presentkort på både Hemtex och Gina så det var inte många kronor jag spenderade!



Tänkte också visa upp två nytillskott i skosamlingen.


Dagen före julafton åkte jag, mamma och Emma till Ingelsta Shopping en sväng och fick med dom här snyggingarna hem från Scorett. 350 kr, som hittat!


Och dom här stövlarna räddade jag från soptippen. Dom tillhör egentligen Emma men hon hade bestämt sig för att göra sig av med dom - jäkligt dumt tyckte jag och norpade genast åt mig dom!



Nu ska jag vila min ömma rygg (det är tungt att bära på shoppingkassar!) i soffan och titta på Criminal minds (yepp, det är mitt nya gift!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0