Fjortonde december

Idag har jag tagit mig genom att tandläkarbesök utan att gråta, det ni! (Jag har ju som bekant gråtit som ett litet barn de två tidigare besöken i höst). Det kändes riktigt bra den här gången, så fort bedövningen var lagd gick ner min puls ner till normala nivåer och min tandläkare var lika underbar som förra gången. På måndag ska jag dit för det sista besöket för den gången och tar jag mig genom den rotfyllningen så kan jag nog säga att min tandläkarskräck är botad, fatta vad underbart!

Resten av eftermiddagen har jag tillbringat på Ica Maxi och Systemet så nu tror jag att allt är fixat inför fredagens födelsedagsmiddag :)
Hade en idé om att baka pepparkakor ikväll men jag tror det blir soffan och Criminal minds istället så får jag ta tag i baket imorgon istället.



Och slutligen kan jag säga att mitt humör är 10 gånger bättre idag än igår, måtte det hålla i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0