Christmas time

Så har jag lyckats frakta mig själv och alla julklappar hem till mamma&pappa till slut. Tåget var bara 15 min sent, riktigt bra för att vara Östgötatrafiken... Nu har jag 36 timmar av julmys framför mig innan det är dags att inställa sig för nattjobb...
I år ska julen tydligen firas som förr i tiden - halva släkten på besök och en jävla massa mat (jag börjar dregla så fort jag öppnar kylskåpet). Och under granen ligger mer julklappar än någonsin tror jag (vilket är spännande eftersom att mamma varje år säger att hon ska dra ner på julklapparna....).
Julkänslan som lyst med sin frånvaro senaste veckorna har nu små smått börjat komma smygande igen - när Kalle Anka drar igång klockan tre imorgon kommer jag nog vara lika salig som alltid - tack gode gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0