Bullar och en himla massa klappar

Idag har jag varit minst sagt flitig! Alla julklappar är inhandlade (och det rekordtidigt för att vara min del! Tänk att jag blev vuxen jag med till slut), lussebullarna är äntligen bakade och jag har lyckats få lite färg i håret (utan Davids hjälp, woha! Har inte färgat håret själv på drygt 2 år... Jag kommer ha röda fina öron imorgon).
Så fort hårfärgen är ursköljd så ska jag parkera mig i soffan med nybakta bullar, té och titta på Criminal minds. David är på doktorandsittning så det blir riktig egentid ikväll, välbehövligt!



Note to self: skaffa ett förkläde!


Japp, här hemma kör vi på bullar och inte katter, det blir godare så. Och 70% russinfria för russin är ett jävla påfund! Tvi!




Tomten verkar tycka att vi varit extra snälla i år...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0