A christmas carol

Lite sent, som vanligt, men här har ni min julafton i bilder.


En glitterdränkt gran och massa julklappar


Framdukat för traditionsenlig julfrukost


Min stilige bror


Pappa leker tomte


Julklappar


Nöjda syskon


Pappa och mamma beundrar sina nya leksaker


Efter lite tillpiffing spelade vi monopol


Fina mamma :)


Micke spöade skiten ur oss


Såhär nöjd var jag med det. Jag kom för övrigt tvärsist, haha


Sen blev det Kalle och iordningsställande av julbordet. Massa mat blev det!


Lite mer mat


Sen kom lite släktingar på besök och vi åt alldeles för mycket mat och spelade julklappsspel men det orkade jag inte föreviga.
Och att jag avslutade kvällen på jobbet vet ni ju redan. Men i det stora hela var det en trevlig julafton och det känns deppigt att det nu är ett år kvar till nästa gång igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0