Status: kaos

Har sovit sådär 4 timmar i natt och känner mig mest som en stor degklump idag... Som tur är så så har vi det läskigt lugnt på jobbet så det gör inte så mycket att varken huvud eller kropp fungerar som det ska.

Och flyttkaoset blir värre för varje dag som går. Jag drabbades av nån smärre panikattack igår kväll när jag gick genom i huvudet vad det är jag har kvar att göra. Trots att jag har 2 dagar på att packa det sista och städa så känns det som att jag inte kommer hinna och hela tiden mal det i huvudet på mig hur jag på bästa sätt ska lägga upp allting... Och i Davids lägenhet går det knappt att vistas just nu, det är helt överbelamrat med kartonger och skräpsäckar och vi har nog intagit våran sista hemmalagade måltid i det köket...Ikväll ska jag och David fira/fly från flyttkaoset med resturangbesök och bio (Inception - äntligen!).

Har jag sagt att jag längtar tills allt det här är över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0