Trettioförsta augusti

Jag är sååååå jäkla trött förtillfället så det finns knappt på kartan.. Senaste veckan har allt verkligen gått i ett och jag är fortfarande inte ens i närheten av att kunna pusta ut för det ser ut som ett bombnedslag här hemma..
Idag lämnade jag ifrån mig nycklarna till lägenheten i Norrköping och det känns minst sagt konstigt. Samtidigt så har jag redan vant mig riktigt bra vid mitt nya hem och jag känner i hela kroppen att det kommer kanon när allt är färdigt!

I övrigt rullar livet på som vanligt. Efter 2 veckor på jobbet så känns det som att man aldrig varit därifrån, heh.. Men det lutar åt att det blir en lång och tung höst, som tur är har jag en del roligheter inbokade så förhoppningsvis håller sig humöret uppe ändå.



(Jag har för övrigt blivit dermals-lös... I söndags kväll bestämde sig den vänstra för att ge upp livet och trilla bort och idag blev det ett besök på Federal för att ta bort även den högra. Känns väldigt tråkigt men samtidigt skönt på en och samma gång... Nu slipper jag oroa mig för att dom ska fastna i kläderna hela tiden och dom har ju krånglat under hela tiden jag haft dom. Men det känns väldigt tomt utan dom så risken finns att det blir nya framöver, om inte David får mig på bättre tankar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0