Tjugonde augusti

Efter för få timmars sömn och en timmas massage med efterkommande seghet så kan man inte direkt att jag är på topp just nu. Men det försöker jag ändra på med lite alkoholhaltiga drycker... Den här helgen är det festligheter i stan i form av Augustifesten så jag och mina kära föräldrar ska ner på stan och roa oss lite :)
Och parallellt med kalaset här i stan så pågår Linköpings stadsfest och där ska jag göra ett besök imorgon för att se The Ark!  Mycket trevligheter den här helgen med andra ord. (Söndagen får jag nog dessvärre ägna åt flytten är jag rädd).

Nej, nu är det dags att plocka fram lite ork och gott humör - på med lite peppmusik på högsta volym!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0