Tjugoandra augusti

Lyckades inte ta mig ur sängen riktigt så tidigt som jag hade tänkt men har ändå lyckats få en del gjort idag. Fönstrena i lägenheten är tvättade tack vare pappsen, alla köksskåp är nu uttorkade och min säng är såld. Yiha!
Nu sitter jag i soffan hos mamma och pappa och slappar och är pizzamätt, ska snart ta tåget hem (till Linköping. Kommer inte sova något mer i Norrköping så nu kan jag kalla Linköping hem... känns helskumt...)

Har precis gått igenom bilderna jag tog igår - 97 stycken blev bra och ska nu genom gå lite lättare tillfixning, pjuh.. Hoppas på att bli färdig med det imorgon så jag kan knåpa ihop en liten recension :)

Nu ska jag ägna min uppmärksamhet till tv:n och "Bones". Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0