Status: extas

Är precis hemkommen med söndersjungen röst, mjölksyra i benen och i något slags extasliknande tillstånd. Arken kan än! Det var mycket bättre än vad jag förväntat mig. Recension och bilder kommer vartefter (förhoppningsvis imorgon men ni känner ju mig....) men jag kan säga så mycket som att Ola var snyggare än någonsin (kan väl inte säga detsamma om scenkläderna dock...), bandet var i riktig toppform både humör- och spelmässigt, publiken var förvånansvärt på hugget och setlisten får godkänt. Och jag har återigen fått en riktig påminnelse om varför jag älskar det här bandet så jävla mycket!


Nu blir det sängen. Imorgon ska jag försöka ta mig hem till Norrköping i skaplig tid för att fortsätta projekt flytta. Hoppas på att få besök av pappsen så vi kan tvätta lite fönster, yey..

 

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0