Say hello to ms Medusa!

Nu har jag avverkat mina ärenden på stan som inte bara innefattade fönstershopping. Jag gjorde även ett litet besök hos Lex på Federal och lät honom sticka en nål i mig... Jag har hela sommaren gått runt och peppat upp mig för att hitta mod till att göra en medusa och idag blev det äntligen gjort! Jag är sååå nöjd! Lex spontana kommentar efteråt var att "den såg helt rätt ut" på mig och att verkligen passade i den, och det kändes ju trevligt att få höra! :)
Smärtmässigt så kändes det väl ungefär så mycket som jag hade förväntat mig, naveln är dock den piercing som varit absolut mest smärtsam hittills... Lex var trevlig nog att säga först efteråt att överläppen är ett område som brukar kunna göra ganska ont att besmycka - med andra ord, om jag överlevde detta utan större problem så borde jag väl kunna överleva det mesta nu? (Jag har ju både smärtsamma tatueringar och en lite fler piercingar på min "vill göra"-lista...)

Nu återstår att se vad jag får respons på jobbet....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0