I don't care if you don't speak americano!

Speedwayen gick åt skogen, men mer om det imorgon (yepp, ni kommer få stå ut med lite speedway-babbel vare sig ni vill eller inte!) Nu ska jag gå och lägga mig så jag tar mig upp ur sängen i någorlunda vettig tid imorgon men först måste jag få beklaga mig lite...

Dessa elända, jävla sommarplågor!!! Hur ska man gå tillväga för att slippa undan dom? Jag lyssnar aldrig på radio längre så man tycker ju att man borde klara sig rätt bra då. Men nej då.... Strandbaren vi besökte dagligen i Alanya hade ju tyvärr en radio så nu har jag haft den här jävla låten i huvudet sen vi kom hem and it drives me insane!!! Nästa sommar ska jag isolera mig på en öde ö tror jag bestämt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0