Host host host

Min förkylning blir bara sämre och sämre. I natt hostade jag så mycket så mamma fick nog till slut och matade i mig Cocillana... (som inte hade någon större effekt. Jag som alltid trott att det var hostmedicinernas mirakelmedel!?) och i morse kraxade jag som en kråka. Nu håller jag alla tummar och tår jag har åt att rösten håller imorgon för då är det ju dags för Forever young 2010! Jag är peppad som fan och i sann festivalanda drar vi igång festligheterna redan vid 14-hugget. Jag kommer inte vara i tiptopform resten av helgen direkt...

Igår red jag Dandi för första gången på över 7 månader och det känns skakigt vill jag lova. Det var ju en viss skillnad med henne och Shire-hästarna vi red på härom sistens om man säger så... Men hon uppförde sig exemplariskt och var på gott humör överlag. Enligt mamma och Emma har hon varit mycket lugnare och mysigare senaste tiden, kanske börjar det bli lite fason på henne nu... Ska försöka ta mig upp på hästryggen igen på söndag, nu måste jag banne mig ta tag i ridningen igen!

Nu ska jag hinka i mig lite te med honung och sen se om jag kanske kan orka att ladda upp resten av Kolmårdsbilderna och sen börja kolla genom Turkiet-bilderna. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0