Elfte augusti

God morgon! Eller förmiddag kanske passar bättre.
Idag kom jag ur sängen i vettig tid precis som jag hade hoppat så trots att klockan "bara" är halv 12 (igår gick vi upp vid den här tiden ungefär) så har jag duschat, ätit frukost, packat väskan, gjort mig iordning (bara lite smink kvar), suttit i telefonkö till Eon i ca 15 min (helt onödan visade det sig sedan, min hyresvärd hade visst redan sagt upp mitt avtal....) och lullat runt i lägenheten och inte gjort något vettig alls. Riktigt imponerande för att vara jag! Nu ska sminket på sen beger jag mig till Linköping och blir kvar där resten av veckan.
Imorgon nalkas det partaj med arbetskamraterna, peppt som fan! Och på lördag ska vi ha hederlig parmiddag med Peter&Kristin (känns redigt vuxet). I övrigt ska jag nog bara njuta av mina sista semesterdagar...

Ha en trevlig dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0