Calleth you cometh I, and that's how it is!

Idag är jag bra seg. Gårdagen slutade inte riktigt som tänkt. Jag hade en fin plan där jag och mina kära föräldrar skulle inta lite mat och dryck (alkoholhaltig visserligen, but still), gå och kolla lite på markaden och kolla in fyrverkerierna. Sen skulle jag gå hem och sova. Första delen gick som tänkt men sen vet jag inte riktigt vad som hände... När vi satt på Bishop och njöt av Irish Coffee och deras supergoda plocktallrik så fick jag helt plötsligt för mig att jag ville gå ut. Och så blev det. Jag gick till Hugo, med min syrra och hennes vänner... hrm... Jag höjde medelåldern både i det gänget och på hela Hugo till 19 (vilket i och för sig var rätt väntat). Men det var riktigt kul och efter ett tag kom Viktor också. Det hela slutade med att jag stöp i säng vid halv 4-tiden imorse. Ooops... Inte riktigt vad jag hade planerat.

 

Ikväll blir det väldigt nyktert men förbannat kul - The Ark i Kungsträdgården i Linköping, woha! Jag har peppat den här spelningen hela sommaren, jag har inte sett mina hjältar live på 2 år eller så. Tyvärr svek mitt konsertsällskap (tillika syster) mig, så jag får gå dit ensam och peppa men va fan gör det! (Det enda som gör mig lite off är att jag verkligen inte tycker om den nya skivan så risken finns att jag kommer att gå därifrån aningen besviken trots allt...)



Tidernas bästa livelåt, alla kategorier! Lika magiskt varje gång <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0