Back to work

Ja, då var semestern över på riktigt då. Om 3,5 timma stämplar jag in på jobbet för lite nattarbete. Känner kanske inte sådär jättepeppt. Jobbar som tur är med två mycket bra kollegor som kommer ha förståelse för att jag inte kommer vara i toppform.

 

Och som i ett trollslag har helt plötsligt allt som rör flytten löst sig riktigt bra. Vi flyttar in i nya lägenheten på måndagkväll om 2 veckor och jag lämnar från mig nycklarna till min gamla lägenhet på tisdagen kl 11. Sen har jag alltså två dagar på mig att börja packa upp vilket känns jävligt skönt! Så nu slipper jag förhoppningsvis ha magont i 2 veckor. Jag hoppas nu bara på att jag kan få semester på måndagen så kan jag göra klart städningen då...

Idag har jag ont i hela kroppen efter gårdagens insats med packande och städande. Måtte det dröja tills nästa flytt nu...


Kommentarer
Postat av: Sam

Du verkar inte må riktigt bra,

du skriver ofta att du mår dåligt menar jag.

2010-08-18 @ 23:44:58
Postat av: soundtrack

Nej, det stämmer bra det :) Jag har "inte mått bra" sen jag var sådär 16 år gammal men jämfört med då så är det klart bättre nu. Dock har jag lite svackor ibland och den här våren har varit stressig och påfrestande på flera olika sätt vilket gjort att humöret tyvärr inte varit på topp så ofta.

2010-08-19 @ 05:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0