Vårpromenad med Dandi

Tänkte dela med mig av ett gäng med bilder jag tog i stallet igår, så är ni inte det minsta hästintresserade så kan ni sluta läsa nu..


Jag hade inte varit i stallet på ett bra tag så det var underbart att få andas in lite hästlukt igen.. Då våran älskade häst har ådragit sig en lättare senskada (för mycket snö och för mycket bus i hagen...) så får Emma bara skritta henne för tillfället så jag följde med dom ut på en liten tur till fots. Riktigt härligt! Dandi var på riktigt bra humör och gjorde bara några luftsprång... (fyrhjulingar och människor är riktigt läskiga ska ni veta!). Nu håller vi tummarna för att hon blir friskförklarad den 12 april så Emma får börja träna henne ordentligt. Tanken är ju att dom ska göra succé på dressyrbanorna i sommar!




Skitig häst del I

 

Skitig häst del II... hur våran älskade häst lyckas med detta förstår vi inte, hon har ju för bövelen täcke på sig i hagen!

 


Mest för att illustrera att D är rätt stor och Emma rätt liten. Iallafall om man kombinerar dom..



Bland det bästa som finns - stå och halvsova mot en varm hästkropp <3

 

 

 

Dressyrdivan Wer'Dandi. Även om man är ute på promenad så gäller det att kröka på nacken och visa upp nästa stegen, det kan ju vara någon som tittar...



Ibland är hon mindre snygg våran stjärna


Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Jag är så sjukt avis, jag vill också leva stalliv! :'C

2010-04-04 @ 17:15:13
URL: http://www.maggiemakeupaddict.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0